Opinie Klientów

Wielka wyprzedaż

Regulamin

1. DEFINICJE

  • 1.1. Definicje i ich znaczenia użyte w regulaminie:
  • 1.2. NG BHP Natalia Gąsowska – Właściciel i administrator strony internetowej https://tanierekawice.pl/. Pełne dane przedsiębiorstwa znajdują się w art. 2.3 Regulaminu.
  • 1.3. Klient – przedsiębiorca lub jego przedstawiciel, pracownik, pełnomocnik etc., korzystający ze sklepu internetowego firmy NG BHP Natalia Gąsowska.
  • 1.3.1 Klientem może być zarówno podmiot mający siedzibę/miejsce prowadzenia działalności gospodarczej/miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej jak i innych krajów Unii Europejskiej oraz krajów trzecich, nie wchodzących w skład UE.
  • 1.4. Towar – wszelki asortyment, który klient może nabyć za pośrednictwem sklepu internetowego, drogą mailową, poprzez zamówienia telefoniczne lub dokonując zakupu bezpośrednio w siedzibie NG BHP 
  • 1.5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • 2.1. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady korzystania z serwisu internetowego znajdującego się pod adresem https://tanierekawice.pl/  oraz składania zamówień i sprzedaży w NG BHP 
  • 2.2. Treść Regulaminu jest jawna i udostępniona nieodpłatnie wszystkim osobom zainteresowanym w formie, która umożliwia skopiowanie, odtworzenie i utrwalenie jego treści.
  • 2.3. Właścicielem oraz podmiotem prowadzącym sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej https://tanierekawice.pl/  jest NG BHP Natalia Gąsowska,  siedzibą w ul. Bałtycka 138A, 11-041 Olsztyn, NIP 739-399 86-18
  • 2.4. Strona internetowa wykorzystywana jest do:
  • 2.4.1 Informowania klientów o ofercie NG BHP Natalia Gąsowska.
  • 2.4.2 Informowania o dostępności oferowanych produktów, nowych produktach, promocjach i specjalnych ofertach.
  • 2.5. Zamieszczania informacji o produktach, ich parametrach, specyfikacji technicznej, materiałach, z których są wykonane.
  • 2.5.1 Składania zamówień przez Klientów

3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • 3.1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez NG BHP Natalia Gąsowska w celu realizacji złożonego zamówienia.
  • 3.2. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na zapis i archiwizację korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej, wiadomości SMS oraz prowadzonych połączeń głosowych, której celem jest zwiększenie jakości obsługi Klienta oraz troska o bezpieczeństwo zawieranych transakcji.
  • 3.3. Administratorem bazy danych osobowych klientów NG BHP Natalia Gąsowska. Baza danych przechowywana jest zgodnie z przepisami prawa, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. Z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i jest zgłoszona do Generalnego Inspektora Ochrony Danych           Osobowych.
  • 3.4. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy, wysyłki zamówienia oraz, jeśli Klient wyrazi zgodę, w celu informowania o nowych produktach i ofertach         promocyjnych.
  • 3.5. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
  • 3.6. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Może również zwrócić się z prośbą o usunięcie jego danych z bazy. Żądanie takie powinno zostać zgłoszone na piśmie.

4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  • 4.1. Każdorazowo przed złożeniem zamówienia Klient ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem zamieszczonym na stronie https://tanierekawice.pl/.
  • 4.2. Składając zamówienie Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść. Dotyczy to wszystkich form składania zamówienia.
  • 4.3. Formy składania zamówień:
  • 4.3.1. Klient może złożyć zamówienie poprzez sklep internetowy znajdujący się pod adresem            https://tanierekawice.pl/.
  • 4.3.1.1. Ogłoszenia, reklamy i inne informacje o Towarach podane na stronach sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964. Kodeks Cywilny.
  • 4.3.1.2. Przed złożeniem zamówienia lub w trakcie tej czynności Klient może dokonać rejestracji w sklepie internetowym. Rejestracja jest bezpłatna i nie wiąże się z żadnymi kosztami, nie jest też ona obowiązkowa, a jedynie ułatwia Klientowi składanie kolejnych zamówień i śledzenie historii zamówień.
  • 4.3.1.3. Strona internetowa https://tanierekawice.pl/  wykorzystuje do swojego działania pliki cookies. Pliki cookies są to małe pliki zawierające dane przechowywane na komputerze użytkownika i wykorzystywane w celu personifikacji wyglądu strony, obsługi koszyka, obliczania statystyk odwiedzin oraz ogólnego przyspieszenia i usprawnienia funkcjonowania strony. Klient składający zamówienie internetowe akceptuje fakt wykorzystania i przechowywania plików cookies na jego komputerze. Obsługę plików cookies można w każdej chwili wyłączyć w ustawieniach wykorzystywanej przeglądarki internetowej, jednak w takim przypadku część funkcjonalności strony internetowej może nie funkcjonować prawidłowo. W przypadku nie akceptowania plików cookies prosimy o składanie zamówień w innej formie niż zamówienia internetowe.
  • 4.3.1.4. Warunkami przyjęcia do realizacji złożonego zamówienia internetowego jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia oraz minimalna wartość zamówienia przekraczająca kwotę 20 zł netto, bez wliczenia kosztów transportu. Poprawnie wypełniony formularz zamówienia powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, adres firmy (dane do faktury VAT), numer telefonu kontaktowego i/lub adres e-mail, wybrany sposób płatności oraz sposób dostawy, a także adres dostawy jeśli jest inny niż adres rozrachunkowy. Podanie numeru telefonu i adresu e-mail umożliwi Działowi Obsługi Klienta szybki kontakt z Klientem jeśli wystąpi potrzeba dodatkowych ustaleń lub zmiana innych szczegółów zamówienia.
  • 4.3.2. Klient może złożyć zamówienie telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:30 korzystając z telefonu:
    503-149-530
  • 4.3.3 Klient może złożyć zamówienie drogą mailową do Działu Sprzedaży:
    biuro.ngbhp@gmail.com
  • 4.4. Zamówienia mogą być składane przez Klientów 24h na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 oraz zamówienia złożone w soboty, niedziela i święta będące ustawowo dniem wolnym od pracy będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
  • 4.5. Informacja o dostępności Towaru podawana jest na stronie internetowej https://tanierekawice.pl/ oraz w trakcie kontaktu z Klientem.
  • 4.6. Złożenie zamówienia oznacza po stronie Klienta wyrażenie oświadczenia woli o zawarciu umowy nabycia Towarów objętych zamówieniem – zakupu. W przypadku anulowania zamówienia nie dochodzi do zawarcia umowy nabycia Towarów.

5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • 5.1. Złożone przez Klientów zamówienia będą realizowane w kolejności ich wpłynięcia.
  • 5.2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności Towaru. W przypadku gdy zamawiany Towar jest niedostępny zamówienie może zostać anulowane przez NG BHP Natalia Gąsowska
  • 5.3. W przypadku stwierdzenia niemożliwości zaakceptowania zamówienia, chwilowego braku jakiegokolwiek Towaru znajdującego się w zamówieniu lub wystąpienia innego problemu uniemożliwiającego realizację zamówienia, Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub mailowo, korzystając z danych podanych przez Klienta przy składaniu zamówienia, w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji złożonego zamówienia. Jeżeli skontaktowanie się z Klientem okaże się niemożliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, zamówienie takie traci moc.
  • 5.4. Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu jego realizacji i wysyłki towaru. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało zrealizowane, a Towar został wysłany.
  • 5.5. Na zamówienia realizowane z datą późniejszą niż bieżąca (realizacja zamówienia oczekującego) będą obowiązywać ceny Towaru takie jak w dniu realizacji zamówienia.
  • 5.6. Klient ma możliwość otrzymania korzystnych rabatów na zakupiony Towar przydzielanych w oparciu o jego aktywności zakupów i wysokość obrotów. Dokładne informacje odnośnie wysokości rabatów udzielane są przez Dział Obsługi Klienta.
  • 5.7. Po złożeniu zamówienia internetowego poprzez stronę https://tanierekawice.pl/  Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia. Wiadomość ta stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty Klienta.
  • 5.8. Ostateczna wartość zamówienia oraz cena Towarów znajduje się na fakturze proforma lub fakturze VAT. Klient akceptując ten dokument akceptuje podane w nim ceny Towarów.
  • 5.9. Waga Towarów podana na stronie internetowej https://tanierekawice.pl/ jest szacunkowa i uśredniona. Może ona różnić się np. w zależności od wybranych rozmiarów Towaru. W związku z tym koszt transportu podany na stronie podczas składania zamówienia może ulec zmianie gdyż jest on zależny od wagi i gabarytów, na co Klient wyraża zgodę.

6. WARUNKI PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY TOWAR

  • 6.1. Akceptowane formy płatności.
  • 6.1.1. Podstawową formą płatności jest płatność gotówką przy odbiorze Towaru z siedziby NG BHP Natalia Gąsowska
  • 6.1.1.1. W przypadku gdy formą płatności jest gotówka, odbiór Towaru lub jego wysyłka następuje niezwłocznie lub w określonym przez Klienta terminie, nie dłużej jednak niż 7 dni od daty złożenia zamówienia.
  • 6.1.2. Pobranie przy odbiorze Towaru, który jest dostarczany przez firmę spedycyjną. W przypadku tej formy płatność następuje w momencie doręczenia Towaru i opłaceniu wymaganej kwoty do rąk kuriera.
  • 6.1.3. Przedpłata na konto na podstawie otrzymanej faktury proforma na rachunek bankowy NG BHP Natalia Gąsowska:
    ING bank Śląski,
    97 1050 1807 1000 0090 8356 4717
  • 6.1.3.1. Przy zamówieniach z formą płatności przedpłata na konto wystawiana jest faktura proforma na podstawie której Klient dokonuje przedpłaty.
  • 6.1.3.2. W przypadku gdy formą płatności jest przedpłata na konto wysyłka lub odbiór towaru następuje po wpłynięciu pełnej kwoty wartości zamówienia na konto bankowe NG BHP Natalia Gąsowska. Kwota zapłaty składa się z ceny Towaru i kosztów transportu, na które Klient otrzymuje dokument VAT.
  • 6.1.3.3. Brak zapłaty za zamówienie w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Klienta faktury pro-forma skutkuje anulowaniem zamówienia i rezerwacji towaru.
  • 6.2. Klient dokonujący płatności w formie o przedpłaty zobowiązany jest w tytule przelewu podać numer dokumentu VAT, który jest opłacany.
  • 6.3. Opłata za przesyłkę zakupionego Towaru pokrywana jest przez Klienta. Opłata ta wyliczana jest na podstawie wagi i gabarytów zamówionego Towaru.
  • 6.3.1. W przypadku powstania dodatkowych kosztów transportu związanych np. z nieodebraniem przez Klienta Towaru, w tym z powodu braku gotówki w przypadku płatności za pobraniem, nieobecności odbiorcy Towaru w trakcie dostarczenia przesyłki, etc., koszty te pokrywa Klient. Na koszty te zostanie wystawiony dokument VAT.

7. PRZESYŁANIE FAKTUR W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

  • 7.1. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub dokument VAT, który jest wręczany klientowi w momencie odbioru Towaru lub przesyłany razem z zamówionym Towarem w formie trwałego wydruku papierowego.
  • 7.2. Na życzenie Klienta NG BHP Natalia Gasowska
    może wystawić i przesłać dokument VAT (w tym fakturę lub fakturę pro forma) w formie elektronicznej.
  • 7.2.1. Wnioskując o wysłanie faktur w formie elektronicznej Klient zobowiązany jest do podania poprawnego adresu e-mail, na który NG BHP Natalia Gąsowska będzie wysyłał dokumenty.
  • 7.2.2. Przesłanie faktur w formie elektronicznej polega na wysłaniu do Klienta, na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, wiadomości e-mail z fakturą dołączoną w formie załącznika.
  • 7.3. Przy wystawianiu i przesyłaniu faktur w formie elektronicznej spełniane są wszystkie wymogi wynikające z obowiązującego prawa.
  • 7.4. Faktury przesyłane w formie elektronicznej wystawianej są w formacie PDF.
  • 7.5. NG BHP Natalia Gąsowska wystawia i przechowuje faktury wystawiane w formie elektronicznej w sposób zapewniający autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego.
  • 7.6. Klient odpowiedzialny jest po swojej stronie za pobieranie, przechowywanie oraz sposób udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej faktur przesłanych w formie elektronicznej.
  • 7.7. NG BHP Natalia Gąsowska nie ponosi odpowiedzialności za przesłanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail jeśli był on błędnie podany przez Klienta lub jeśli został zmieniony przez Klienta w czasie pomiędzy wyrażeniem woli otrzymania faktury drogą elektroniczną a datą wysłania jej na adres pocztowy Klienta.

8. FORMY I KOSZTY DOSTAWY TOWARU

  • 8.1. Podczas składania zamówienia Klient ma prawo do wyboru formy dostawy Towaru.
  • 8.2. Zamówiony Towar dostarczany jest do Klienta za pośrednictwem  firmy InPost.
  • 8.3. Firma InPost działa w oparciu o własny regulamin. Celem zapoznania się z regulaminem firmy przewozowej prosimy o bezpośredni kontakt z firmą InPost.
  • 8.4. Koszt transportu za zamówiony Towar pokrywa Klient. Oplata ta wyliczana jest na podstawie wagi i gabarytów zamówionego Towaru.
  • 8.4.1. Koszt przesyłek Pocztex
    Paczka do 30 kg – 30,00 PLN
    Koszt pobrania – 3,00 PLN
  • 8.5. Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru z magazynu NG BHP Natalia Gąsowska
    w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00.
  • 8.6. Koszt dostawy może zostać zmodyfikowany przez dział sprzedaży w przypadku niestandardowych gabarytów paczki.
  • 8.7. W przypadku powstania dodatkowych kosztów transportu związanych np. z nieodebraniem towaru spowodowanym brakiem gotówki w przypadku płatności za pobraniem, nieobecnością odbiorcy towaru w trakcie dostarczenia przesyłki, oczekiwania kuriera etc. - koszty te pokrywa Klient. Na poniesione przez InPost. koszty zostanie wystawiona Klientowi faktura VAT.
  • 8.8. Zgodnie z regulaminem firm spedycyjnych mogą one naliczać dodatkowe koszty dostawy Towaru, np. za przetrzymywanie towaru w przypadku nieobecności odbiorcy w miejscu i dniu dostawy lub oczekiwanie kuriera na odbiorcę. Koszty te pokrywa Klient.

9. REALIZACJA DOSTAW

  • 9.1. Zamówiony Towar jest dostarczany do Klienta po spełnieniu jednego z warunków zawartych w pkt. VI Regulaminu.
  • 9.2. Wraz z dostawą Klient otrzymuje fakturę VAT.
  • 9.3. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12:00, dla których nie ma żadnych przeszkód w realizacji, zostaną wysłane tego samego dnia – w przypadku gdy forma płatności jest zapłata gotówką przy odbiorze towaru lub przelew.
  • 9.4. W przypadku zamówień złożonych zgodnie z pkt. II Regulaminu oraz opłaconego w formie przedpłaty  zostanie wystawiona faktura pro forma i przesłana do Klienta. Towar zostanie wysłany niezwłocznie po wpłynięciu pełnej należności na konto bankowe NG BHP
  • 9.5. W przypadku braku możliwości dostarczenia Towaru w terminie 7 dni z przyczyn zależnych od , Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji złożonego zamówienia.
  • 9.6. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 lub w dniach innych niż dni robocze, mogą być rozpatrywane następnego dnia roboczego. Wtedy też może nastąpić ich realizacji i wysyłka.
  • 9.7. Czas realizacji zamówienia i dostawy może ulec zmianie w szczególnych przypadkach jak np. nagły wzrost ilości przesłanych zamówień, wystąpienie problemów technicznych i okoliczności niezależnych od NG BHP  , utrudniających dostawę w opisanym wyżej terminie.
  • 9.8. W sytuacji gdy Klient nie może odebrać przesyłki  powinien odpowiednio wcześniej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub firmą spedycyjną i podać dogodny termin i preferowaną godzinę odbioru przesyłki.
  • 9.9. W przypadku gdy Klient nie odbierze wysłanego Towaru, na który zostało potwierdzone zamówienie, zostanie obciążony kosztami transportu za wysyłkę oraz zwrot Towaru do NG BHP Natalia Gąsowska 
  • 9.10. Z chwilą wydania przez NG BHP Natalia Gąsowska 
  • towaru firmie spedycyjnej następuje dostawa Towaru, a na Klienta przechodzi prawo do dysponowania Towarem jako właściciel oraz ryzyko jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia (zgodnie z art. 544 i 548 Kodeksu Cywilnego).
  • 9.11. Towar wysyłany jest na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia. Towar może zostać wysłany zarówno do siedziby firmy Klienta jak i na dowolny inny adres na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wskazany przez niego w zamówieniu.

10. ZWROT TOWARU

  • 10.1.NG BHP Natalia Gąsowska dostarcza Klientowi produkt pozbawiony wad.
  • 10.2. Zgodnie z art. 558 §1 K.C. uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w przypadku umów zawieranych pomiędzy NG BHP Natalia Gąsowska a Klientami w myśl art. 1.3.
  • 10.3. Możliwe jest dokonanie zwrotu zakupionego Towaru, za zgodą NG BHP Natalia Gąsowska w terminie do 14 dni od daty otrzymania Towaru, w przypadku niezgodności towaru z opisem lub otrzymania błędnie wydanego towaru.
  • 10.3.1. NG BHP Natalia Gąsowska
    nie przyjmuje zwrotów bez uprzedniego uzgodnienia zwrotu z Działem Obsługi Klienta bądź Działem Reklamacji.
  • 10.3.2. Zwracany Towar nie może nosić żadnych śladów eksploatacji (stan wysyłkowy), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony (w tym oryginalne opakowanie, które również nie może być uszkodzone). Towar noszący ślady użytkowania nie podlega zwrotowi.
  • 10.3.3. Towar po uzgodnieniu z Działem Obsługi Klienta bądź Działem Reklamacji należy zwrócić osobiście bądź wysłać do siedziby NG BHP Natalia Gąsowska
  • 10.3.4. W przypadku skorzystania sprawa do odstąpienia od umowy koszt zwrotu towaru ponosi kupujący, chyba że sprzedający wyrazi zgodę na bezpłatny odbiór towaru.
  • 10.3.5. Po weryfikacji stanu odesłanego Towaru i uwzględnieniu zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca lub paragon korygujący. Dokonując zwrotu Towaru Klient zobowiązuje się do odesłania podpisanej faktury korygującej lub paragonu korygującego na zwrócony Towar.
  • 10.4. W przypadku gdy NG BHP Natalia Gąsowska
    wyrazi zgodę na zwrot zakupionego Towaru dokonywany jest zwrot płatności na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
  • 10.4.1. Zwrot dokonywany jest po otrzymaniu od Klienta podpisanej faktury korygującej lub paragonu korygującego.
  • 10.4.2. Zwracany jest koszt zakupionych i zwróconych Towarów. NG BHP Natalia Gąsowska
    nie zwraca Klientowi kosztów wysyłki oraz innych, dodatkowych kosztów, które wynikły w czasie realizacji i dostawy z winy Klienta (np. nie odebranie w terminie przesyłki od firmy spedycyjnej).
  • 10.5. Towar, który nosi jakiekolwiek widoczne ślady użytkowania i modyfikacji nie podlega zwrotowi.
  • 10.6. Jakiekolwiek modyfikacje oraz wykonanie zdobienia, nadruku na Towarze jest traktowane jako używanie produktu. Klient ma obowiązek sprawdzić Towar przed wykonaniem znakowania aby stwierdzić jego zgodność z zamówieniem i oczekiwaniem jakościowym.
  • 10.7 Przedsiębiorca  dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadający dla kupującego charakteru zawodowego ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni 

11. GWARANCJA I REKLAMACJE

  • 11.1. Gwarancją objęte są Towary, na które NG BHP Natalia Gąsowska
    udziela oświadczenia gwarancyjnego. Informacja o udzieleniu gwarancji na Towar podana jest przy opisie danego Towaru na stronie https://tanierekawice.pl/ .
  • 11.2. Gwarancja jakości obejmuje obuwie ochronne i udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu.
  • 11.2.1. Gwarancja jakości nie obejmuje obuwia roboczego w II gatunku i nie podlega ono reklamacji.
  • 11.3. Klient zgłaszający reklamacje ma obowiązek złożenia zgłoszenia na poprawnie wypełnionym formularzu reklamacyjnym dostępnym na stronie https://tanierekawice.pl/ .
  • 11.4. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
  • 11.4.1. Dokładne oznaczenie Towaru podlegającego reklamacji, w szczególności jego nazwy handlowej, typu i ilości sztuk.
  • 11.4.2. Wskazanie numeru i daty dokumentu sprzedaży Towaru podlegającego reklamacji (faktury VAT lub paragonu).
  • 11.4.3. Wskazanie wady Towaru, która jest podstawą reklamacji.
  • 11.4.4. Wskazanie terminu ujawnienia się wady.
  • 11.4.5. Precyzyjne wskazanie okoliczności w jakich ujawniła się wada.
  • 11.5. Poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać do NG BHP Natalia Gąsowska
    drogą pocztową, pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro.ngbhp@gmail.com
  • 11.6. Reklamacji nie podlega Towar:
  • 11.6.1. Który uległ naturalnemu zużyciu,
  • 11.6.2. W którym wystąpiły uszkodzenia mechaniczne podczas jego eksploatacji, w tym rozdarcia, rozprucia, przetarcia, zmechacenia, wyrwania zapięć etc.
  • 11.6.3. Dostarczony do NG BHP Natalia Gąsowska w stanie zanieczyszczonym lub wilgotnym.
  • 11.6.4. Posiadający wady wynikające z niewłaściwej konserwacji.
  • 11.7. Reklamacji obuwia ochronnego nie podlegają:
  • 11.7.1. Uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
  • 11.7.2. Rozdarcia obuwia, otarcia i przetarcia szwów, otarcia i zadrapania skór, wyszarpnięcia i urwania zapięć, wystąpienia zabrudzeń (zacieki i plamy).
  • 11.7.3. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji.
  • 11.7.4. Wady powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych.
  • 11.7.5. Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego sposobu użytkowania, niezgodnego z przeznaczeniem, użytkowania w warunkach niewłaściwych dla typu danego obuwia.
  • 11.7.6. Uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy.
  • 11.8. Obuwie niekonserwowane przez użytkownika traci gwarancję i nie podlega reklamacji.
  • 11.9. Po sprawdzeniu zgodności informacji ze zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzających zakup zareklamowanego Towaru z dokumentem sprzedaży, Dział Reklamacji informuje Klienta o sposobie i terminie zwrotu Towaru.
  • 11.10. Reklamowany Towar należy dostarczyć osobiście lub przesłać do siedziby. Klient pokrywa koszty wysyłki reklamowanego Towaru. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • 11.10.1. Reklamowany Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie zbiorcze i/lub opakowanie jednostkowe.
  • 11.10.2. Reklamowany Towar powinien być dostarczony w stanie czystości umożliwiającym weryfikację Towaru ze zgłoszeniem. Oznacza to, że Towar powinien być czysty, suchy i wywietrzony.
  • 11.11. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez NG BHP w ciągu 16 dni od daty dostarczenia zareklamowanego Towaru do siedziby NG BHP Natalia Gąsowska.
  • 11.11.1. Termin ten może ulec wydłużeniu do 32 dni od daty dostarczenia zareklamowanego Towaru do siedziby NG BHP Natalia Gąsowska np. w szczególnych przypadkach.
  • 11.12. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej, obniżającej wartość towaru, reklamacja zostaje uznana w wyniku czego wadliwy Towar zostaje wymieniony na pełnowartościowy na koszt NG BHP Natalia Gąsowska
  • 11.12.1. W przypadku braku możliwości wymiany zareklamowanego Towaru, np. z powodu braku jego dostępności na magazynie, zostaje wystawiona faktura korygująca.
  • 11.12.2. Wymieniony Towar zostaje wysłany do Klienta na koszt NG BHP Natalia Gąsowska
  • 11.13. W przypadku decyzji o nieuznaniu reklamacji, Towar zostaje odesłany zwrotnie na koszt składającego reklamację.
  • 11.14. Zdjęcia Towaru zamieszczone na stronie https://tanierekawice.pl/  mogą nieznacznie odbiegać wyglądem i kolorem od rzeczywistości. Różnice najczęściej wynikają z różnych ustawień monitora oraz w przypadku dostawy z rożnych dostaw. Odcień koloru i różnica nasycenia nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • 11.15. Rozmiary produktów mogą nieznacznie odbiegać od podanych w tabelach rozmiarów. Nieznaczne różnice w wymiarach nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • 11.16 Sprzedawca odpowiada za sprzedawane produkty na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Zasady odpowiedzialności Sprzedawcy w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami są określone w 15 Regulaminu.

Formularz reklamacyjny.

12. KOMPLETNOŚĆ DOSTAW

  • 12.1.  W chwili odbioru Towaru od przedstawiciela firmy spedycyjnej Klient ma obowiązek sprawdzenia prawidłowości przesyłki pod względem sposobu zapakowania (uszkodzenia opakowania przesyłki), stanu, ilości i rodzaju Towaru.
  • 12.2. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub niezgodności przesyłki z zamówieniem lub fakturą, Klient ma obowiązek sporządzenia protokołu rozbieżności z przedstawicielem firmy spedycyjnej.
  • 12.2.1. Klient powinien niezwłocznie poinformować o stwierdzeniu niezgodności dostawy z zamówieniem lub fakturą i w ciągu 3 dni roboczych od daty dostawy przesłać do NG BHP Natalia Gąsowska protokół rozbieżności.
  • 12.3. NG BHP Natalia Gąsowska nie odpowiada za braki Towaru stwierdzone bez udziału przedstawiciela firmy spedycyjnej lub stwierdzone z naruszeniem procedury określonej w art. 12.2.

13. ZASADY KONSERWACJI

  • 13.1. Zanieczyszczenia oczyścić wilgotną szmatką lub gąbką, wysuszyć i dopiero wówczas konserwować.
  • 13.2. Wyrób przemoczony wymaga wysuszenia w temp. pokojowej (z dala od pieców i grzejników) w czasie ok. 18 godzin. Na wysuszone wierzchy skór licowych należy nanieść niewielką ilość środka konserwującego (kre) lub woskowego, najlepiej w kolorze wierzchu.
  • 13.3. Ze względu na naturalne wykończenie skór do codziennej konserwacji nie zaleca się stosowanie past samopołyskowych (na bazie rozpuszczalników mogących uszkodzić powłokę), które powinny być stosowane sporadycznie. Przed nałożeniem następnej warstwy pasty należy wypolerować lub zmyć poprzednią warstwę, po wyschnięciu pasty, skórę należy wypolerować.
  • 13.4. Wyroby ze skór welurowych i nubukowych należy czyścić wyłącznie specjalnie do tego przeznaczoną szmatką lub mocno wyciśniętą zmoczoną tkaniną, oraz środkami konserwującymi w aerozolu, przeznaczonymi do odpowiedniego rodzaju skór wierzchnich.
  • 13.5. Po każdorazowym zakończeniu pracy obuwie należy poddać procesowi konserwacji, co zapewni długotrwałe użytkowanie.
  • 13.6. Przed ponownym przystąpieniem do pracy należy sprawdzić czy obuwie nie jest uszkodzone.

14. MATERIAŁY REKLAMOWE I ICH WYKORZYSTANIE

  • 14.1. Klient, który złożył zamówienie może pobrać i wykorzystać zdjęcia, opisy oraz materiały dotyczące Towarów zamieszczone na stronie https://tanierekawice.pl/ .
  • 14.1.1. Wykorzystane przez Klienta zdjęcia i materiały graficzne pobrane ze strony https://tanierekawice.pl/  powinny być wyraźnie oznaczone logiem marki produktu NG BHP Natalia Gąsowska . W przypadku braku logo marki powinno znajdywać się na nich oznaczenie „Copyright  NG BHP Natalia Gąsowska”.
  • 14.2. Klient nie może modyfikować zdjęć i materiałów pobranych ze strony https://tanierekawice.pl/ l bez udzielenia pisemnej zgody NG BHP Natalia Gąsowska
  • 14.2.1. Dopuszcza się zamieszczanie na materiałach reklamowych dodatkowych danych adresowych Klienta oraz jego własnych warunków sprzedaży. Zmiany takie nie wymagają pisemnej zgody NG BHP Natalia Gasowska o ile nie pozostają w sprzeczności z art. 14.1.
  • 14.3. Pobranie i wykorzystanie zdjęć, opisów i materiałów promocyjnych ze strony https://tanierekawice.pl/  przy zachowaniu zasad art. 14.1 i 14.2. jest bezpłatne.
  • 14.4. Klient NG BHP  może przekazać materiały promocyjne swojemu klientowi do promocji Towarów dostępnych w ofercie NG BHP Natalia Gąsowska pod warunkiem zachowania zasad określonych w pkt. 14 Regulaminu oraz zobowiązania swojego klienta do przestrzegania tych zasad, za co ponosi pełna odpowiedzialność.
  • 14.5. Zgoda na wykorzystanie zdjęć, opisów i materiałów znajdujących się na stronie https://tanierekawice.pl/  może być w każdym czasie cofnięta bez podania przyczyny.
  • 14.6. Niedopuszczalne jest użycie materiałów niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, w szczególności jeśli ich wykorzystanie godzi w dobry wizerunek NG BHP  oraz marki NG BHP Natalia Gąsowska. Nieprzestrzeganie tych zasad stanowi naruszenie prawa.

15. Regulacje dotyczące zawierania i wykonywania umów sprzedaży z Klientami będącymi przedsiębiorcami (B2B)

  1. Poniższe regulacje odnoszą się do zawierania i wykonywanie umów sprzedaży dokonywanych z Klientami będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu art. 431 kodeksu cywilnego- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), z wyłączeniem przedsiębiorców na prawach konsumenta, tj. osób fizycznych zawierających umowy bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają one dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Poniższe regulacje mają w stosunku do Klientów określonych w punkcie 15 .1 Regulaminu pierwszeństwo przed innymi postanowieniami Regulaminu.
  3. W stosunku do Klientów określonych w punkcie 15.1 Regulaminu Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne formy płatności, a także wymagać dokonania przedpłaty w całości lub w określonej części. To uprawnienie Sprzedawcy nie jest ograniczone wcześniejszym wyborem formy płatności dokonanym przez Klienta o którym mowa  w punkcie 15.1 Regulaminu.
  4. Sprzedawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem o którym mowa  w punkcie 15.1 Regulaminu w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta określonego  w punkcie 15 .1 Regulaminu żadnych roszczeń, poza zwrotem faktycznie dokonanych płatności.
  5. W przypadku zawarcia umowy sprzedaży z Klientem o którym mowa w punkcie 15.1 Regulaminu z chwilą przekazania Przewoźnikowi przesyłki z Zamówieniem na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z przedmiotem Zamówienia oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przesyłki. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie, utratę, ubytek lub uszkodzenie przedmiotu Zamówienia powstałe od momentu przekazania przedmiotu Zamówienia Przewoźnikowi.
  6. Zgodnie z art. 558 §1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkty wobec Klienta wskazanego w punkcie15.1 Regulaminu zostaje wyłączona.
  7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem wskazanym w punkcie 15.1 Regulaminu zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • 15.1. NG BHP NATALIA GĄSOWSKA zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu w dowolnym czasie.
  • 15.1.1. Zmiana Regulaminu następuje z chwila pojawienia się jego nowej treści na stronie internetowej https://tanierekawice.pl/
  • 15.2. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu. Składając zamówienie Klient potwierdza znajomość Regulaminu, akceptuje jego treść i związany jest jego postanowieniami.
  • 15.3. Ostateczna koszt Towaru podany jest na fakturze proforma lub fakturze VAT.
  • 15.4. Ceny Towarów zamieszczone na stronie https://tanierekawice.pl/ są podane w walucie PLN. Podane ceny są cenami brutto.
  • 15.5. Niniejszy Regulamin dotyczy zarówno Klientów z terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i również z pozostałych krajów UE i krajów trzecich spoza UE.
  • 15.6. Wszelkie informacje zawarte na stronie internetowej https://tanierekawice.pl/ , w tym podane ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  • 15.7. NG BHP NATALIA GĄSOWSKA zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży poszczególnych Towarów w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
  • 15.8.NG BHP NATALIA GĄSOWSKA nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane użytkowaniem Towarów.
  • 15.9. Wszelkie uwagi i skargi prosimy kierować pod adres e-mail: biuro.ngbhp@gmail.com.